معرفی کتاب نابغه دیوانه
رسیدن به ثروت و موفقیت امکان پذیر است .

آمار مطالب

کل مطالب : 14
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 6
بازدید سال : 105
بازدید کلی : 309

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رویای ثروت و آدرس pishgir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->

خرید آنلاین کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل با تخفیف97% و گارانتی برگشت وجه

کتابهایی که تو را به موفقیت و ثروت می رساند.

کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل اثر جورج سمیوئل کلاسون، با شیوه‌ای متفاوت به شما می‌آموزد که چگونه دارایی و اموال‌تان را افزایش دهید. 

کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل (The richest man in Babylon) شامل مجموعه‌ای از داستان‌های واقعی است که در آن‌ها علل مشکلات مالی مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای عملی نیز برای آن‌ها ارائه شده است. دارای اهمیت خاصی است. در واقع هدف این کتاب ایجاد بینشی است تا علاقمندان به موفقیت مالی به کمک آن ثروتمند شده، از ثروت خود نگهداری کرده و از درآمد حاصل از آن، ثروت بیشتری بدست آورند.

در برابر شما، آینده مانند راهی که به فواصل دور می‌رسد، گسترده شده است. راهی که در میان آن آرزوهایی است که دوست دارید به آن‌ها دست یابید. تصمیماتی که باعث شعف شما می‌شود و خواسته‌هایی که دوست دارید آن‌ها را تجربه کنید. برای این‌که به آرزوها و خواسته‌های خودتان دست یابید، باید بتوانید از پول‌تان به بهترین شکل استفاده کنید. از اصولی که این کتاب به شما آموزش می‌دهد پیروی کنید. اجازه دهید که این اصول دارایی شما را افزایش دهند و به زندگی شاد و راحتی که بعد از آن خواهید داشت دست پیدا کنید. این اصول مثل قانون جاذبه، جهانی و در همه‌جا یکسان هستند. شاید همان‌طور که برای سایرین هم مفید بودند، برای شما هم مفید باشند و باعث دستیابی شما به دارایی بیشتر، حساب بانکی مملو از پول و روند مالی مناسب در زندگی شوند.

جورج ساموئل کلاسون (George Samuel Clason) نویسنده آمریکایی متولد لوئیزیانا بوده و دارای دو کمپانی به نام‌های کمپانی نقشه کلاسون و شرکت انتشارات کلاسون بوده و در خلال جنگ‌های آمریکا با اسپانیایی‌ها وارد ارتش شده است. کمپانی نقشه کلاسون نخستین ناشر کتاب نقشه راه‌ها در ایالات متحده آمریکا است. او در طول حیات خود دو بار ازدواج کرد. وی در کالیفرنیا درگذشت.

این کتاب در سراسر جهان میلیون‌ها نفر مخاطب دارد و بسیاری از آن‌ها با به کار بستن مثال‌های کتاب ثروتمند ترین مرد بابل به ثروت رسیده‌اند. چرا که می‌توان زندگی و قواعد آن در شهر باستانی بابل را تا حد زیادی با زندگی در دنیای قرن 21؛ از لحاظ  اقتصادی مشابه دانست.

سفارش خرید آنلاین کتاب ارزشمند ثروتمندترین مرد بابل فقط با مبلغ ناچیز

10000 تومان

 

کتابهایی که تو را به موفقیت و ثروت می رساند.

بیست و یک قانون شکست ناپذیر پول (nbookcity.com)

 

مطالعه روش‌هایی که به ما یاد می‌دهند چطور پول ‌مان را ذخیره کنیم و به ثروت‌های کلان شخصی برسیم، برای هرکسی که می‌خواهد کسب ‌وکار خود را راه‌اندازی کند و به موفقیت‌های شگفت‌آور برسد، واجب است. برایان تریسی ، در کتاب 21 قانون شکست ناپذیر پول دقیقا روی همین مساله متمرکز شده است. برایان نه تنها خود را از فقر به ثروت رساند بلکه به هزاران مرد و زن دیگر که با هیچ شروع کرده‌اند، نشان داده که چطور به استقلال مالی برسند.

هر یک از این قوانینی که در کتاب 21 روش عالی قانون شکست ناپذیر پول قرار است یاد بگیرید می‌تواند زندگیتان را تغییر دهد. مثل همیشه مهمترین عامل موفقیت برای شما عمل کردن است. وظیفه‌ی شما این است که این اصول و استراتژی‌ها را یاد بگیرید و سپس مدام آن‌ها را در زندگیتان به کار برید تا نتیجه‌ای مشابه صدها، هزاران و حتی میلیون‌ها مرد و زنی که قبل از شما به آن رسیده‌اند، بگیرید. در آخر این کتاب برایان پیشنهاد ویژه‌ای را به شما خواهد کرد که خیلی سریع شما را در جاده‌ی متعالی به سمت استقلال مالی و ثروت شخصی قرار خواهد داد.

خرید آنلاین همراه با گارانتی100% و تخفیف 70%

12هزارتومان تومان


نویسنده : بهزاد
تاریخ : دو شنبه 26 مهر 1400
نظرات

کتابهایی که تو را به موفقیت و ثروت می رساند.

نابغه دیوانه نوشته رندی گیج (1959)
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم
ما کارآفرینان برای تغییر اوضاع، طبق قوانین خود زندگی کردن و از همه مهمم تر، خلق چیزهای جدید آفریده شده‌ایم. مهم‌ترین نبوغ ما به قسمت آفرینش مربوط می‌شود. به همین دلیل محصول استیوجابز با پیش‌بینی عالی در بازار جا می‌افتد. ما بیشتر به مسائل مربوط به تجارت اهمیت می‌دهیم تا به جام قهرمانی و اغلب وقتی رقابت قهرمانی کیک استارتر 1 پیش می‌آید بیشتر گیج می‌شویم.
ما نبوغ را در عمل می‌بینیم. من در حین تماشای فیلم
(پیش از فرار رسیدن شب) همواره به این فکر کردم، فیلم باشکوهی که بر اساس کتاب عالی رونالد آدناس ساخته شده بود؛ نابغه‌ای که موهبت‌های یک نفر دیگر را به نمایش گذاشت. وقتی به این گونه کتاب‌ها یا فیلم‌ها برمی‌خورید کاری از شما ساخته نیست، جز اینکه چیزی شگفت‌انگیز بیافرینید. چیزی که تفاوت ایجاد کند.

فهرست مطالب کتاب نابغه دیوانه
نظر بزرگان درباره کتاب نابغه دیوانه
مقدمه
بخش اول
1- مردم اسرارآمیز و نظام مرموزی که دنیا را اداره می‌کند
2- به من بگو کجای بدنت درد می‌کند
3- دروغ بزرگ
4- آفرینش هنر
5- کارآفرین در مقام هنرمند
6- شما کنار آمدید
7- جایگاه اصلی خود را مشخص کنید
8- بهایی که باید بپردازید
9- چه کسی نمک و فلفل را انتخاب کرد؟
10-چه کسی می‌گوید قطب شمال بالای کره زمین است؟

بخش دوم
1- تاریخچه آینده
2- موبایل دوباره همه‌چیز را تغییر می‌دهد
3- مروری بر اطلاعات مهم
4- رسانه‌های اجتماعی بازی را چگونه تغییر می‌دهند
5- آیا بازاریابی با رسانه‌های اجتماعی واقعاً نتیجه می‌دهد؟
6- از مهم‌ترین دارایی‌های خود حمایت کنید

بخش سوم
1- عصر کارآفرینان
2- چرا مادربزرگ قبل از اینکه ساندویچ را داخل فر بگذارد سر آن را می‌کند؟
3- نابغه درون خود را پرورش دهید
4- مشکل حل گردن مشکل
5- واقعیت معجزات
6- واقعیت‌ها یا امکانات جدید و دلخواه مشاء کدام اند؟
7- خلاقیت سه‌گانه
8- هم‌زمانی مغز کامل
9- حرکت از آخر به اول
10- با بیماری بزرگ‌نمایی مبارزه کنید
11- کنجکاو، نه عصبانی
12- مثل آب باش
13- کودکانه رفتار کنید
14- قوانین را بشکنید
15- تسلیم نشوید
16- تکنیک سریع
17- اعتبار حقیقی
18- درباره نویسنده
19- رندی گیج کیست؟

رندی گیج نویسنده کتاب نابغه دیوانه

رندی گیج کیست؟

او در خانواده‌ای دیده به جهان گشود که مادری تنها و بدون همسر با درآمدی بسیار ناچیز که مسئولیت بزرگ کردن سه کودک را بر عهده داشت. دوران کودکی راندی در فقر سپری شد. در دوران نوجوانی به دام اعتیاد به مواد مخدر و الکل افتاد. در آن دوران او برای تأمین مخارج خود و اعتیادش به سمت جرم و جنایت کشیده شد. در نتیجه به علت اعمال خلافش از دبیرستان اخراج شد. مدتی بعد او به جرم سرقت مسلحانه دستگیر و روانه زندان شد.
زمانی که او در زندان بود با مردی آشنا شد که تأثیر زیادی بر روی او گذاشت. آن مرد استعدادی ذاتی در وجود رندی گیج دید. استعدادی که تاکنون کسی به آن پی نبرده بود. او با سخنانش سعی کرد تا رندی را از این استعداد باخبر کند. او سعی کرد که رندی روش زندگی خود را تغییر دهد و در راه مثبت قدم بگذارد. او به رندی گفت که قادر است هر کاری را به بهترین نحو ممکن انجام دهد و انسان موفقی شود. سخنان آن مرد تأثیر خود را بر روح و جان رندی گذاشت و او را دگرگون کرد. سخنان آن مرد به او شهامت و جرات مضاعف داد و از رندی گیج، رندی گیج جدیدی ساخت. بعد از آزادی از زندان تصمیم گرفت تا آینده‌ای موفق برای خود بسازد. از کارگری شروع کرد و در یک شیرینی‌پزی به عنوان ظرفشوی کار را آغاز کرد.
در حال حاضر رندی گیج به یک مالتی میلیونر تبدیل شده است. اکنون زندگی او به اندازه‌ای خوب است که اکثر مردم حتی در رؤیاهایشان هم نمی‌توانند تصور کنند. او با وجود داشتن 47 سال سن مثل یک جوان 25 ساله پرانرژی است
مردم به او لقب ناپلئون هیل عصر جدید داده‌اند. البته ناپلئون هیل هرگز نتوانست به درجه از موفقیت رندی گیج دست یابد
او چندین کتاب به رشته تحریر درآورده است که با استقبال بسیار زیاد روبرو شده است تا جای که کتاب‌های او جزء پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان قرار دارد. از کتاب‌های او می‌توان به «کتاب نابغه دیوانه»، «کتاب موفقیت ذهن»، «کتاب 37 راز موفقیت»، «کتاب توانگری را بر خود پذیرا باشید»، «کتاب 77 قانون معنوی موفقیت» و «کتاب 101 کلید برای موفقیت شما» اشاره کرد.

جملاتی حکیمانه از رندی گیج
ترس از موفقیت، بیش از ترس از شکست، مردم را از حرکت باز می‌دارد.
ظالم و مظلوم هر دو در خلق جهل و فقر دخیل هستند.
ذهن شما ابزاری است برای تجلی فقر یا سعادت
هر روز یک قدم به رؤیای خود نزدیک‌تر شوید
وقتی از خطاهای دیگران درس می‌گیرید آن خطاها برای شما اتفاق نمی‌افتد.

خرید آنلاین و فوری کتاب صوتی نابغه دیوانه با 75% تخفیف و گارانتی برگشت وجه در صورت عدم رضایت



تعداد بازدید از این مطلب: 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود